Проект рішення “Про відшкодування витрат комунальним підприємствам Овруцької міської ради”

               

                У К Р А Ї Н А

                  Овруцька міська рада

                                           Р І Ш Е Н Н Я                            

Двадцять дев’ята сесія                                                       VІІI  скликання

від  23 вересня 2022 року    №

Про відшкодування витрат комунальним

підприємствам Овруцької міської ради

 Розглянувши лист КП «Гарне місто» Овруцької міської ради від _________2022 р. №, на виконання Кодексу цивільного захисту України,  Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»,  Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні” (зі змінами), Програми запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в Овруцькій міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради №2238 від 12.05.2020 р. зі змінами, Програми територіальної оборони, мобілізаційної готовності та комплектування, матеріально-технічної підтримки військових частин, підрозділів Міністерства оборони України на території Овруцької міської ради територіальної громади на 2021-20258 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради від 19.03.2021р. №243 (зі змінами), Протоколів засідання комісії з питань запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Овруцькій ОТГ від 25.02.2022 р. №2-22, від 16.06.2022 р. №05-22, керуючись ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради від 19.08.2022 р., міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Відділу фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) забезпечити затвердження бюджетних призначень головним розпорядникам бюджетних коштів для здійснення фінансування та відшкодування витрат комунальним підприємствам Овруцької міської ради за виконані роботи на об’єктах комунальної, державної, приватної власності, що були пошкоджені або зруйновані внаслідок воєнних дій, пожеж та негод (за КТКВК «8110»).
  2. Овруцькій міській раді, відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради (Редчиць О.П.), комунальним підприємствам Овруцької міської ради забезпечити здійснення обстежень об’єктів всіх форм власності, що пошкоджені або зруйновані внаслідок воєнних дій, внаслідок пожеж та негод, придбання будматеріалів та подальше проведення ремонтних робіт комунальними підприємствами Овруцької міської ради за кошти бюджету Овруцької міської територіальної громади відповідно до рішень про зміни до бюджету Овруцької міської ради.
  3. Комунальним підприємствам Овруцької міської ради забезпечити надання актів обстежень з висновками комісії по обстежених об’єктах усіх форм власності, що пошкоджені або зруйновані внаслідок воєнних дій, внаслідок пожеж та негод до відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради з актами виконаних робіт.
  4. Овруцькій міській раді здійснити оплату комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області за понесені витрати по ремонту пошкоджених об’єктів комунальної, державної, приватної власності (за КТКВК «8110») по актах виконаних робіт згідно Переліку (додаток №1).
  5. Відділу бухгалтерського, обліку консолідованої звітності та комунальної власності Овруцької міської ради (Давидюк К.М.) забезпечити відповідний облік.
  6. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника Овруцького міського голови Гришковця В.М.

 

Овруцький міський голова                                                               Іван КОРУД

 

Додаток №1
до рішення міської ради

від 23.09.2022 р. №

Перелік  

робіт по ремонту пошкоджених об’єктів після авіаударів

N п/п Назва робіт/ сума, грн.
1 Ремонтні роботи з усунення аварійних наслідків після авіа бомбардувань: Заміна дверних блоків в приміщенні за адресою : м.Овруч вул. Героїв Майдану,21  на суму  15756,43 грн.

 

Секретар ради                                                               Віктор КИСІЛЬ

 



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=